2013-02-19

The Marmalade - Reflections Of My Life (1969)



The Marmalade - Reflections Of My Life (1969)

Written by William Campbell / Thomas McAleese (Dean Ford)

Vocal : Dean Ford
Guitar : Junior Campbell / Pat Fairley
Bass : Graham Knight
Drum : Alan Whitehead


The changing of sunlight to moonlight
Reflections of my life,
oh how they fill my eyes

The greetings of people in trouble
Reflections of my life,
oh how they fill my eyes

All my sorrow, sad tomorrow
Take me back to my old home
All my cryin', feel I'm dyin', dyin'
Take me back, to my old home


I'm changin', arrangin', I'm changin'
I'm changin' everything,
ah everything around me

The world is a bad place, a bad place
A terrible place to live,
oh but I don't wanna die

All my sorrow, sad tomorrow
Take me back to my old home
All my cryin', feel I'm dyin', dyin'
Take me back, to my old home


All my sorrow, sad tomorrow
Take me back to my old home
All my cryin', feel I'm dyin', dyin'
Take me back, Take me back...


강렬한 태양 빛에서 은은한 달빛으로 변해가는
내 인생을 되돌아 봅니다
아, 내가 지나온 삶의 조각들이 눈에 선합니다

어려운 시절에 격려해 주던 사람들
내 인생을 돌아보면
아, 내가 지나온 삶의 조각들이 눈에 선합니다

내 모든 슬픔, 내일도 여전히 슬픈 나날이겠죠
날 내 고향으로 돌려보내 줘요
내 모든 눈물, 내 모든 눈물
나는 정말, 정말 죽을 것만 같아요
날 내 고향으로 돌려보내 줘요

나는 달라지고 있어요, 마음의 준비를 하고
나는 달라지고 있어요 나는 모든 걸 바꿀 겁니다
나를 둘러싼 모든 걸

세상은 힘든 곳이에요, 힘든 곳
정말로 살기 힘든 곳
아, 하지만 이대로 쓰러지고 싶지는 않아요

내 모든 슬픔, 내일도 여전히 슬픈 나날이겠죠
날 내 고향으로 돌려보내 줘요
내 모든 눈물, 내 모든 눈물
나는 정말, 정말 죽을 것만 같아요
날 내 고향으로 돌려보내 줘요

내 모든 슬픔, 내일도 여전히 슬픈 나날이겠죠
날 내 고향으로 돌려보내 줘요
내 모든 눈물, 내 모든 눈물
나는 정말, 정말 죽을 것만 같아요
날 돌려보내 줘요


댓글 없음: